14 - det här saknar jag

jag saknar att bo på sunnanå i hus! trivs inte alls lika bra på anderstorp,det är läskigt på kvällarna när man hör ljud av grannen det är långt ifrån allt! bussarna är alltid sena. alla lägenheter och lokaler och allt är så nära och ihoptryckt. bilen är långt bort i en garage och står lixom inte på ens gård. hatar verkligen att bo här.

sen så saknar jag att ha pojkvän,nu på vintern när det är kallt och mörkt ute.

saknar sommaren och sommarlov. även om jag har lov typ hela tiden så har inte sandra det nu pluggar hon och stänger in sig,DET GILLAR JA INTE JA SAKNAR HON.

saknar min gråa tjock tröja. vart kan den vara?

saknar alla gammla vänner osv.

nu vet jag inge mer godnatt♥











Kommentarer
Postat av: karro

VADDÅ LJUD FRÅN GRANNEN?!!??!?!?!

hoppas du menar den på andra sidan då:]

2011-01-14 @ 00:24:30
URL: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0