min bästa vän

är nog sandra.
lärde känna henne då vi började i samma klass i sjuan. tror vi båda ogillade varandra till en början men det ändrades.
allt stämde hon var så enkel att vara med. minns första gången vi var med varandra från att bada i falket hamnade vi i en gummibåt i älven och tror ingen av oss varit så rädda i hela våra liv. sen när vi insåg att det inte var så farligt skratta vi åt oss själva.. sen dess har vi varit vänner med upp och ner gångar. några bråk har vi haft med dom försvinner lika fort som dom kom. vi tänker alltid lika dant. vi kan bara kolla på varandra sen börja skratta tills vi gråter utan att äns säga vad som var det roliga. hon finns alltid där och hon dömmer inte mig osv och det är väl det som är det viktiga(L)






nu ska jag snart lägga mig och sova natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0