Om mig

Jag har hoppat av skolan,är dålig på passa tider och ta ansvar. gör bara det jag själv tycker är roligt.
jag hatar att vara ensam,vill inte vara det en sekund, får panik. vill att det ska vara folk runt om jämt.
jag behöver mycket uppmärksamhet.
älskar att gå på bio.
jag vill inte bo på anderstorp.
har alltid velat ha ett husdjur typ en hund.
HATAR KATTER. tycker dom kan vara söta när dom är små men naae..
längtar inte till julafton lika mycket som förut,längtar mer till nyårs?
köper hela tiden saker som jag inte kommer använda.
lever typ på fika och godis(A)
är beroende av min mobil och datorn,tv klarar ja mig lätt utan.

nu ska jag gå ner och äta frukost....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0