kul

1. Tre ord varför du sist spydde? jag mådde dåligt
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? åt grillat! 
4. Vad hände dig 1999? bra fråga..
5. Vem fick dig att skratta senast? mamma kom nyss in dansade så ja,hon.
6. Vilken färg är din tandborste? rosa
7. Vad köpte du sist? dallas mat
8. Vilken färg har du på din tröja? svart
9. Var förvarar du dina pengar? i min spargris..
10. Hur var vädret igår? BRA
11. Vad ser du fram emot? sommaren
12. Snarkar du? hahanej
13. Vad är 15? en siffra
14. Vilken skostorlek har du? 36/37
15. Vill du klippa dig? ja lite
16. Är du över 25? nej
17. Pratar du mycket? hahah kan hända.
18. Kollar du på O.C? nepp
22. Är du en typiskt svartsjuk person? nej normalt svartsjuk(A)
23. Vad har du för mobil? vetinte
24. Vem ringde dig senast? markus
25. Biter du på naglarna? nej
26. Har du lockigt hår? rakt är det då inte
27. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen
28. Någon bra person i ditt liv just nu? mica,sandra,markus osv
29. Hur många gånger har du svurit idag? noll:$
30. Vilket ord säger du ofta? vetinte om jag har nått ord som jag missbrukar.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? nej
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? alfred
33. Vad borde du göra nu? sminka mig
34. Har du något smeknamn? lizzan,lisse,lisbett och allt mica kallar mig.
35. Sover du mycket? för mycket på dagen och för lite på natten:]
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? vet inte
37. När var du sist ute? nyss(A)
38. Har du gråtit idag? nej
39. Är du en glad person? jaaaaaaa!
40. Har du roligt nu? nej... 
41. Vad äter du helst? maaat
42. Vem var du med sist? felix
43. Pratar du i sömnen? jo ibland
44. Vem kramade du sist? felix
45. Nämn den bästa personen? mamma såklart!
46. Tycker du om någon just nu? ja lite:$
48. Hur ofta borstar du tänderna? två tre gånger per dag:)
49. Är du egoist? nej 
50. Gillar du att bada? JA DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS
51. Skrattar du åt allt? a det mästa
52. Vem får dig alltid att skratta? många
53. Gråter du när du tittar på filmer? ja ibland
54. När grät du senast? en vecka sen typ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0