HEEEJ

Just nu..
Kär: nej
Glad: ja
Trött: nepp
Vild: nope
Lugn: nej
Nervös: nej
Uttråkad: ja
Irriterad: Neje
Ledsen: nej
Besviken: ja                                                                                
Arg: nej
Sjuk: lite
Stressad: nej
Förvirrad: ja
Sårad: inte än
Olyckligt kär: nepp

Random stuff...
Någon som förstår dig: mica
Någon som du hatar: falska människor
Vem kramade du senast: sebbe
Vem kysste du senast: sebbe
Vem ringde dig senast: sebbe
Vem ringde du senast: sebbe
Vem pratade du med på msn senast?: minns inte
Har du några kärleksproblem: vetinte
Har du ätit något idag: ja
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: jo:)

Jag
Saknar någon just nu: jo
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: njaa
Sjunger i duschen: jo
Morgonperson: nej
Är kär i kärleken: ja
Skrattar åt mina egna skämt: jo(A)
Vill ha barn: inte nu
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: jo

Har du...
Glasögon/linser: har,men använder inte.
piercingar: öronen
Syskon: två bröder
Jobb: nej
För många vänner:Nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: funkar
Sagt" jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: Ja
Brutit ett ben någon gång: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jao
Somnat gråtande: Ja

Brukar du...
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: nej
Drömma mardrömmar:ja helatiden...
Klä dig i svart: jo
Hata folk: ibland
Lita på folk: svårt för det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0