hemma igen

Postat av: anonym

hur gick operationen?
va de otäckt att bli nersövd? ont efter ?


ja var sinnes sjukt nervös då ja kom dit,och när ja gick in i rummet de skulle operera i så hann man inte fråga något utan dom bara höll fast armarna och tryckte in en förjävla lång spruta i handleden som jag fick ha där i ett dygn. så sövde dom mig men efter som jag redan hade panik fick ja så mycket annat att ja börja slita bort kablar osv,minns inget av det själv men(A) vaknade upp en timma senare med blod på händerna och förstod igen ting somnade om vaknade ingen och fråga vart ja var osv. sovde över och fick dropp osv. idag är värsta dagen för nu har ja skorpor i halsen å de känns verkligen oskönt.  ber bara till gud att de ska gå över:)!


Postat av: anonym

hur gör du för att ha så fin kropp? du är ju som så smal och allt...

haha tack de gjorde min dag:)! nämen ja gör ingenting,ja käkar helatiden och tränar ingenting(A) satt så smal är ja nog ej.

 
har inte käkat på fyra dygn så snart ska ja försöka äta lite glass!


Kommentarer
Postat av: anonym

men oj de lät ju typ jätte obehagligt;S men var de inte läskigt att som somna in?...eller va va de värsta under operationen? ångrar du dej?

2011-09-16 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0